2 Ağustos 2011 Salı

KARDEŞİMİN DÜĞÜNÜÜÜ VARRR:)) YİNE BOL RESİMLİ POST!!!

SİPARİŞLER İÇİN endca02@yahoo.com


Merhabalar... koşuşturmacalı ,heyecanlı, mutlu ve huzurlu bir düğünün ardından izlenimlerle, yapılanlarla dolu bol resimli bir post var.... Sıcak sıcakkk...

Düğün varr arkadaşlar evi gelin gibi süslemek lazımmmm....
GELİN GELİYORRR....EVİMİZİ SÜSLEDİKK
Bayrağımız olmazsa olmaz



İçeride bizi kız tarafına gidecek bohçalar bekliyor... Buyrun içeriye;
Bohçalar hazırlandı gitmeyi bekliyor...

İŞTE DAMAT TARAFININ YANİ BİZİM HAZIRLADIĞIMIZ BOHÇALAR

Gelinimizin bohçası
 Beyaz bohçalar gelinin annesi-babası-erkek kardeşi-anneannesi ve babaannesine ait.Hepsi bir tepsiye konuldu,üzeri örtüldü.
 Şimdi kızımızın bohçasında neler var bakalım...bu beyaz renk bir kap ve pantalonu

 pudra rengi bir etek
 Trikoları


 Ve başörtüleri
 Bolerolu elbise
 Gri renk etek ceket takım
 Günlük kullanım için gömlek ve eteği
 Bunlarda günlük kullanım için gecelik-iççamaşır-çorap(diğer takımları NİŞAN'da almıştık)

Bu lizözü anneciğim ördü




 Çanta-ayakkabı ve terliği
 Ve bohça kız tarafına giderrr...

Merak edenler için duyurulur. Diğer beyaz bohçalarda ise şunlar var;
Anne-baba;nevresim takımı,havlu,seccade,pardesülük kumaş,gömlek,iğne oyalı başörtüsü,çorap,yelek vs. daha varsada bişeyler unuttum. resmini çekmemişim.
Erkek kardeş; gömlek,çorap,havlu vs.
Anneanne-babaanne;seccade,başörtüsü,havlu,çorap,tesbih vs. resimleri çekmediğim için hatırladıklarım bunlar.
ha bir de bohçaların içine çörek otu,karanfil serptik aman nazar değmesin diye... sizde okuyun lütfen maşaallah barekallah diyin:))

Bizim bohçalar gitti kız tarafı da sağolsun onlarda bohçalarını gönderdi. Anneme-babama-damada ve bana(bizde büyükler yok-hepsi rahmetli)

İşte KIZ TARAFINDAN GELEN BOHÇALAR
(en öndeki damada-soldaki bana-sağdaki annemlere)
 Damat bohçası(traş takımı-losyonu-parfümü-cüzdan,kemer takımı-çorap-gecelik-terlik-ayakkabı-tişört-pantalon vss daha pekçok güzel ve zarif şeyler. zaman darlığından hepsini tek tek fotoğraflayamadım maalesef)ELLERİNİZE SAĞLIK,İYİ GÜNLERDE KULLANMAK NASİP EYLESİN İNŞALLAH.AMİNN..
 Annemlerin bohçası(gömlek,havlu,seccade takımı,iğne oyalı başörtü,kumaş,pantalon,nevresim takımı,havlu vss.)
Bu da benim:)  (gömlek,iğneoyalı başörtüsü,çorap,patik,eşarp,bluz,kızıma cici bir takım,iççamaşır,havlu,seccade) ELLERİNİZE SAĞLIK..

Nişanda yapılan bohçalar için bakınız

Şimdi arkadaşlar sıra annemin kardeşime hazırladığı çeyizi göstereyim sizlere... Baştan söyleyim... bu ne böyle damat çeyizi böylemi olur diyen arkadaşlara, emin olun gelinimizin çeyizi de oldukça iyiydi..

DAMAT ÇEYİZİ EFEMMM... BUYRUN GEZELİM

Annemin komşular sağolsun damat çeyizi ser diye anneme ısrar edince annemde evin bir odasında yaptıklarını serdi.Dediğim gibi kızımızın çeyizi de çok güzeldi ama çeyizler kız evinde olduğu için fotoğraflayamadım maalesef...





 Annemin işlediği seccade hurcu,içinde seccadeleri mevcut:)

 Salon takımı


  Yine annemin işlediği salon takımı


 Annemin işlediği şallar

 Annemin ördüğü lifler

 Annemin işlediği havlu kenarları

 Annemin işlediği mutfak takımı(masa örtüsü ve peçeteler)

kırmızı olan iğne oyalı tülbenti ben yaptımm:))


Ara danteli annem ördü

MAŞALLAH BAREKALLAH.....GÜLE GÜLE KULLANIN KARDEŞLERİM

Yorulmadınız umarım.

Bizim oralarda adettir. Yakın akrabalara(teyze-hala-amca-dayı) kağıt davetiye yerine OKU denilen; içinde havlu başörtüsü çorap bulunan hediye verilir.İçerik değişebilir mali duruma göre. İşte aşağıda en yakın akrabalarımıza vermek üzere benim işlediğim iğne oyalı yazmalar...







Şimdi gelelim düğün esnasında kullanılacak aksesuarları anlatmaya;

Malum gelin evden çıkmadan önce babası veya erkek kardeşi tarafından beline kırmızı kuşak bağlanır.
İşte bu kuşağı ben hazırladım ve kız tarafına gönderdik:

GELİN GAYRET KUŞAĞI
Kırmızı kurdeleleri alıp resimde görüldüğü gibi ördüm, üzerine gülleri taktım.Nasıl olmuş?
NOT:Bu model pasturkey'den model alınarak yapılmıştır.Sipariş alınmamaktadır.



Geldik düğün yerine; Sağdıçlar için kurdele hazırladım,keçeden kalpler yaptım ki hangisi gelinin hangisi damadın sağdıcı olduğu belli olsun diye. Hem de daha sonra kullanmaları için anahtarlık şeklinde tasarladım.. güle güle kullanın. kullandıkça beni hatırlayın:)))

SAĞDIÇ KURDELESİ:

Kardeşimin damatlığının papyonlu olduğundan bahsetmiştim. Uyum olsun:)))) Daha sonra anahtarlık olarak da kullanılabilecek bir tasarım oldu..Sağdıçlar güle güle kullansınlar artık:)




Düğünün sonuna yaklaşmak üzereyiz... sizleri takı merasimi için bekliyoruz efendim:)

TAKI KURDELESİ
Bunları da ben hazırladım:))))
Gelinimiz için ;

 Damat için; gene papyon:)


Eeee takıyı nasıl takıcağız dediğinizi duyar gibiyim hehehehee
Aşağıdaki iğnedanlıktan iğneyi alıp takabilirsiniz :))) iğnedanlıkta benim elimden daha nolsunnn:))))

İĞNEDANLIK:
Mini gelin:)

 Elde tutuşu

Allah bereket versin.Amin

Veee geldik sona nikah kıyılıyorrr.. imzalar atılsınnn
Neyle nikah kalemiyle.... Allahım gene ben... buda benim eserimmm.... pöh pöh pöhhhh
NİKAH KALEMİ;



Nikah kıyıldı. Gelin eve geliyooor.. Daha önce hazırladığım para-sakız-şeker üçlüsü gelinin başından serpilir...
Veee kurban kesilir...kurban kanının üzerinden geçerek gelin eve girer....

HAZIRLANAN MUHTEŞEM ÜÇLÜ;




ALLAH BİR YASTIKTA KOCATSIN. MUTLU MESUT EYLESİN HER DAİMMM.... AMİN....MAŞALLAH BAREKALLAH... ALLAH HUZURLU GEÇİM,DİRLİK BİRLİK VERSİN İNŞALLAH.....SİZİ SEVİYORUMMM...MUTLU KALIN:)))))))))))

NOT: Kına gecesi postu için tıklayınız...

7 yorum:

Unknown dedi ki...

ALLAH BİR YASTIKTA KOCATSIN. MUTLU MESUT EYLESİN HER DAİMMM.... AMİN....MAŞALLAH BAREKALLAH... ALLAH HUZURLU GEÇİM,DİRLİK BİRLİK VERSİN İNŞALLAH.

duanıza bir aminde benden ömür boyu mutluluklar:)
ayrıca ellerinize sağlık annenizinde sizinde:)

marifetsende dedi ki...

çoooookkk teşekkür ederimmm 03 bellinda...hepimize inşallah

Adsız dedi ki...

canım lutfen bana ulas zemzem_eda_emre@hotmail.com

kemlapasatatlisi.com dedi ki...

süper yapmışsın canım, ellerine sağlık.

marifetsende dedi ki...

çok teşekkür ederim:)

eviminhuzuru dedi ki...

allah mutlu etsin güzellikler içinde yaşatsın. ne kadar özenmiş her iki tarafta

marifetsende dedi ki...

Bizim yaptıklarımız geçici allah kalıcı mutlulukları kardeşlerimi bütün herkese versin inş.Güzel yorumunuz için teşekkür ederim mustafamert

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...