25 Nisan 2012 Çarşamba

2012 KINA SEZONU BAŞLIYORRR.. İŞTE KINA TEPSİM VE KINA ELDİVENLERİM

Geçen sene ilk kardeşime yaptığım bu kına tepsisi ve eldivenlerim çok sevildi. Herkese çok teşekkür ederim.Aşağıda farklı model kına tepsisi çalıştım.Kişiye, özel gününde ona özel bir tasarım olsun diye:)
İşte Betül Hnm'ın sipariş verdiği kına tepsisi ve eldivenleri.
Eldivenler;arkası mıknatıslı olup düğünden sonra da hatırasını canlı tutması açısından yapıldı.
Mutlu huzurlu bir yuvanız olsun inşallah..Bana da bol hayırlı siparişler ola:)





 Kına eldivenlerim-gelin ve damat için...
 Önden görünüş
 Arkadan görünüş
 Eldeki duruş


Diğer tepsi ve eldiven modellerim için buraya buyrun...

17 yorum:

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

hepsi birbirinden güzel olmuş ellerinize sağlık.bazen üzülüyorum ben evlendiğimde niye bu kadar güzel şeyler yoktu diye bu arada 14 yıllık evliyim sevgiler bana da beklerim:))

mavii dedi ki...

ya varya senin bu özenine bayılıyorum arkadaşım şu eldivenlerdeki emege ve bu güzellige imrenerek bakıyorum harikasın canımmmmmmmmmmmmmmm

marifetsende dedi ki...

çok teşekkür ederim öznur,ben yaptım bunları ama kendi kınamda hiçbirşey bilmirdum:(
canım maviii güzel yorumlarınla beni hiç yalnız bırakmadığın için asıl sen harikasın:)

Adsız dedi ki...

bu ne beceri bu ne hüner vallahi hayran kaldım sana diyebilirim
ellerine sağlık..
!0 marifette gördüm önce şaşırdım çok beğendim, bloğunu da etiketlemişsin daha ne olabilirki ,önyargısı ile bloğuna girdim ilk yaptığım diğer blogları gezerken olduğu gibi hemen izlemeye almak oldu seni :)
sonra gezdim benzeri hünerlerin karşısında şok oldum çoook güzelllerrrrrrrr:)
hakkatten bayıldım
kına gecesinde bu bindallı kızları giydirip anı hatıra saklamak çok hoş fikirr...

senin gibi bi blok arkdaşı bulmak beni hepsinden daha çok sevindirdi artık takipçinim.. ;)
birde bindallı kumaşlarını nereden aldığını sorabilirmiyim..?

marifetsende dedi ki...

öncelikle hoşgeldin zeynepcim bloğuma.Yaptıklarımı beğeniğ güzel yorumların için de çook teşekkür ederim..Muhabbetimizin hep cici kalması temennisiyle tekrar beklerim:)
Sormuş olduğun kumaşları ise bursadaki bir kumaşcıdan temin ediyorum..

Gurme Şirine dedi ki...

merhaba sizi izlemeye aldım...
kınayla ilgili tüm tefarruatlarınız çok cici..
hayırlı olsun...
sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim...
kocaman sevgiler...

marifetsende dedi ki...

hoşgeldin gurmeşirine:) çok teşekkür ederim.

ZEYNEP dedi ki...

Çok orijinal ve güzel olmuş.Mıknatıslı olması çok iyi bir fikir.Elinize sağlık.Gelin hanımın kınası bayağı havalı olacak.Allah mesut etsin:)

marifetsende dedi ki...

Teşekkür ederim zeynepcim..Gelinler hep ön planda:)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ayyy bunlara bayıldımm nasıl güzeller benim de nasipse önümüzdeki yıl düğünüm ben de istiyorumm bunlardan :))

Unknown dedi ki...

barbie ye ne olmuş öyle valla süper:)

marifetsende dedi ki...

teşekkürler boşnak kızı ve evimbenimatölyem:))

Demlenmisyasam dedi ki...

Takipçinizim bunlara bayıldım... her biri harika...

marifetsende dedi ki...

teşekkür ederim dilek...hoşgeldin bloğuma:)

Unknown dedi ki...

Merhaba tepsi fiyatinizi ogrenebilirmiyim?

Unknown dedi ki...

Merhaba tepsi fiyatinizi ogrenebilirmiyim?

marifetsende dedi ki...

Özlem hnm fiyat bilgisi için endca02Qyahoo.com adresine mail atabilirsiniz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...