13 Aralık 2011 Salı

HEDİYE GÖNDERMEK İÇİN YAPTIĞIM KEÇE SEPET

Merhaba

Geçtiğimiz Ramazan Bayramında Afyon'daydık..Akrabalardan saç kurutma makinası almıştım ödünç olarak.. Kurban Bayramı getiririm dedim aldım..Sağolsunlar kırmadılar beni...Ben ne yaptım Kurban Bayramı getirmeyi unuttum.Bu ayıbımın karşılığını vermek amacıyla keçe sepeti yaptım ve kurutma makinasını bunun içine koyarak kargoladım...

Kendilerinden tekrar kusura bakmayın lütfen diyorum buradan...

İşte resimler
(Sepet modelini daha önce hepiniz nette görmüşsünüzdür..
Kedi figürü de nette gezinirken beğendiğim bir figürdü onu da ekledim.)




2 yorum:

!! HASKUMAS !! dedi ki...

saç kurutma makinasına ne zaman ihtiyacın olursa verebilirim.Sen geç getirsen de olur :)))

marifetsende dedi ki...

haskumaşım sayende sabaha kahkaha ile başladım:))).. sen yeter ki iste ben yaparım sana sepet:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...